Anar a la pàgina principal

La Fundació IBIT organitza demà una jornada sobre xarxes digitals i rendibilitat d¿internet a Balears
L¿acte tindrà lloc a la sala d¿actes de Sa Nostra al polígon de son Fuster i s¿emmarca dins la Segona Setmana de la Ciència i la Tecnologia
07/11/2002

Dia: Divendres, 8 de Novembre
Hora: entre 9:30 i 13:30 hores
Lloc: Sala d'actes de Sa Nostra (carrer Ter 16, Polígon de son Fuster)

Dins el marc de la Segona Setmana de la Ciència i la Tecnologia que s'està desenvolupant aquest dies, la Fundació Illes Balears Innovació Tecnològica (IBIT) i la Conselleria d'Innovació i Energia organitzen demà la jornada "Internet és rendible a Balears", amb l'objectiu de donar una visió amplia del que significa el nou escenari digital i com fer-ho rentable.

Intervindran a la Jornada els següents ponents: Rafael Burriel, director de la Fundació IBIT; Francisco Valverde, director de Consultora SchlumbergerSema; Emilio López, director de Desenvolupament Negoci Electrònic i Canals Alternatius de Sa Nostra; Antoni Bujosa, director de Weeking Holidays; Ovidio Andrés, consultor Noves Tecnologies Grup Iberostar; Santiago Lafuente, secretari de l'Associació per al foment de comerç electrònic a Menorca i Sergio Zabala, director comercial de S21sec.